wtorek, 14 października 2014

Lazy Tuesday morning !

Cześć wszystkim!


Serdecznie witam Was na moim blogu.
Mam na imię Olivia i mam 18 lat. Interesuję się modą,fotografią oraz śpiewem.
Kiedyś już miałam do czynienia z prowadzeniem bloga jednak z braku czasu przestałam go prowadzić,jednak postanowiłam zacząć na nowo ;)
Na moim blogu będą pojawiały się posty dotyczące :

* mody
 * makijażu
 * haul 
recenzje
 * fotografie (sesje)

Mam nadzieję,że każdy znajdzie na moim blogu coś dla siebie ;)
Oczywiście przyjmuję też propozycje na kolejne posty :)

A teraz zostawię Wam parę zdjęć z leniwego porannego wtorku.
Miłego dnia kochani ;*


11 komentarzy:

  1. jesteś śliczną dziewczyną :)
    mała rada, dodawaj zdjęcia w rozmiarze " bardzo duże" lepiej się patrzy tym bardziej, że masz świetną urodę i miło się patrzy :)

    obserwuję :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/10/first-drive.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się miło no i rzeczywiście jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post..Ładne zdjęcia :)
    http://goo-misek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życzę powodzenia i dużo sukcesów w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję, zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygladasz - obs ? lookbyver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowym początku! Obyś teraz znalazła, więcej czasu na jego prowadzenie. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    :*

    OdpowiedzUsuń